Sider

fredag 17. februar 2012

Jeg har ikke blogget på evigheter, men grunnen til det er at jeg ikke har hatt noen lyst til å gå ut å fotografere. Og blogging generelt har jeg ikke giddet.
Men neste helg skal jeg til Thailand, jeg har på følelsen at jeg da vil få tilbake lysten til å fotografere.
Du vet, nytt miljø, og mye annet å ta bilde av.
Det er jo bare mørkt ute når jeg kommer hjem fra skolen, og inne bilder er stort sett ikke aktuelt for meg.
Så, fram til jeg har noen andre bilder, så vil det nok ikke bli noen blogging.


Alle er tatt med 50mm, og ja, bare noen helt tilfeldige bilder.

2 kommentarer:

  1. Endelig et nytt innlegg !!!! Hurra !! :D
    Du er nødt til å fotografere i Thailand, så kan du vise meg alle bildene du har tatt når du kommer hjem. Du måå kose deg masse i Thailand :D Du har blitt ganske lat ja, gaming is your life :D

    SvarSlett