Sider

lørdag 28. april 2012

Thailand

Regner med at dere ikke har ventet på noe nytt inlegg.
Det har altså tatt meg 2 måneder å skrive et nytt innlegg.
Bare utsetter og utsetter det, blogging er ikke så altfor gøyt...
Men tilbake til det jeg skulle skrive om, - Thailand :D
Jeg tok til en forandring en del bilder, men langt ifra det antallet jeg vanligvis gjør på en ferie.
Vi var de 2 første dagene i Bangkok, og resten av ferien i Hua Hin, med en overnatting på Koh Talu, noen timers kjøring fra Hua Hin.
Men her er noen "få" turist bilder jeg har redigert:
Flytende marked på Chao Phraya elven i Bangkok
Hotellet vi bodde på, 36 etasjer. Vi bodde i 19.
Chatrium riverside i Bangkok
Long thail båt ved Wat Arun tempelet.
Ganske tam firfirsle på Koh Talu, utenfor Bang Saphan.
Turist bilde :) 
Solnedgang ved Koh Talu
Slapper av i varmen
Ett eller annet rart med fjeset til denne macaque apen
En fin blomst jeg traff på 
Macaque unge

Smilende folk på en fiskebåt 
Koh Talu, digg å dykke her med papegøye og klovne fisk.

Stranden i Hua Hin
Tuk-tuk i Hua Hin
En sidegate i Bangkok
Frangipani blomst
2 supre uker i Thailand, håper bildene forteller det samme



10 kommentarer:

  1. JAAAVLIG BRA BILDAR!!!!!!!

    SvarSlett
  2. HEILT SANT!!!!!!!!

    SvarSlett
  3. Good stuffs

    SvarSlett
  4. Silje Nesodden Milvik Særdal14. mai 2012 kl. 08:11

    Jeg ser du hat et meget stort talent innen Thailandsk konst! Dette er meget brune flotte bilder som jeg aldri har sett før!!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Altså jeg venter på fleire innlegar om Thailand. Selv om du kunne lage bildene bedre. Men du er kjempe kreativt. Hvilken kamera bruker du? Den tar fine bilder men kunne vært bedre. Men elsker Thailand og Thai kunst. Og billig mat. Hilser ...

    SvarSlett
  6. i can se myself onn the 11 pictur. on the baot

    SvarSlett
  7. HEY! MY NAME IS PETER! I COME FROM OWENSBORO IN KENTUCKY! I AM INTERESTED IN PHOTO, JUST LIKE YOU! I HAVE TO SAY YOU ARE TALENTED! VERY TALENTED! BUT: I WANT TO SEE MORE FLOWERS. I LOVE FLOWERS. THEY MAKE ME HAPPY!

    HAVE A NICE DAY AND WHAT CAMERA DO YOU USE?

    SvarSlett
  8. Jeg mener at du burde lage deg selv en oppgave om foto retursjering.

    SvarSlett
  9. Venter på ny update.. Når kommer nytt innlegg?

    SvarSlett